De enquête!

Hoe hartverwarmend is een positief bericht van de  klant op een regenachtige dag als vandaag!
Bij TOTAL ENERGY Projects mag u aan het einde van het traject een korte, doch belangrijke enquête invullen. Ook deze familie uit Wellen deed dit voor ons!

Complimentjes en werkpuntjes! Zo hebben we onze enquêtes het liefst.

Ook als bedrijf moet je regelmatig een spiegel voorhouden. En het liefst die van de klanten, zij die het brood op onze tafels brengen. Onze kwaliteit wordt bepaald in een constant proces van verbeteren, inspelen op de vragen en opmerkingen van de klant en ook onze medewerkers. Van elke installatie worden we weer een stukje wijzer!


When you change the way you look at things, the things you look at, change

Klanttevredenheid is afhankelijk van de verwachtingen van de klant en de mate waarin de dienst of het product in de ogen van de klant aan deze verwachtingen voldoet.

Geen interne diagnose…

Een klant kan niet in de organisatie kijken. Een klant ziet enkel het resultaat, maar weet niet of dit houtje-touwtje of extreem efficiënt is gerealiseerd. Of wellicht een toevalstreffer was.

Een klanttevredenheidsonderzoek doet geen uitspraak over het intern functioneren van een afdeling of haar medewerkers en zelfs niet over de door de afdeling geleverde kwaliteit. Kwaliteit is voor 50% afhankelijk van de verwachting van de klant. Dat staat los van de feitelijke prestaties van het bedrijf.

Een klanttevredenheidsonderzoek kan dan ook nooit worden gebruikt als interne organisatiediagnose. Doen we dat wel, dan kunnen we rekenen op een gezonde dosis volkomen begrijpelijke weerstand tegen het verbetertraject.

… maar kan wel gebruikt worden als zaklamp:

Wat een klanttevredenheidsonderzoek wel haarfijn in beeld brengt, zijn die diensten of producten waar de organisatie in de ogen van de klant iets kan verbeteren.

En omdat de klant dit vindt, ís het zo. Zijn mening bepaalt zijn gedrag: koopt hij nog bij ons of niet? Zal hij ons aanraden bij anderen? De klant richt direct een zaklamp op die diensten of producten waarmee we aan de slag moeten, waarvan de door hem ervaren kwaliteit omhoog moet.

door Joeri Cox bron met toestemminghttp://www.tevredenheidsonderzoek.org/

Bij TOTAL ENERGY Projects geen houtje-touwtje of verkooppraatjes want achteraf moeten we toch met de billen bloot voor jullie enquête! 

Heeft u een vraag, opmerking of een (niet zo voor de hand liggend) project in gedachten om zoveel mogelijk energie te besparen?
Neem zeker contact met ons op!

Winterslagstraat 22
3600 Genk
Routebeschrijving
089 20 67 48

Zoekwoorden;

Energie audits uitvoeren van zowel particuliere woningen alsook van bedrijven, met als doel de gebouwen te screenen om op deze manier advies te geven m.b.t. energiebesparende maatregelen.
Zonnepanelen, Zonepanelen; plaatsing en onderhoud en reinigen.
Isolatie, spouwmuur- en dakisolatie.
Warmtepompen en warmtepompboilers, zowel plaatsing alsook het onderhoud.
CV -ketels, plaatsing en onderhoud van gas-, mazout- en pelletketels.
Zonneboilers, plaatsing en onderhoud.
Herstelling en onderhoud van bovengenoemde installaties, ook al zijn deze installaties niet door ons geplaatst.
Reinigen en coaten van daken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *